banner



דואר אום אל פחם - פלאפון, השוק, אום אל-פחם - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב - ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171.

החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר .

ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. ×—×'רת ×
×—×'רת ×"רך ארץ ס.א. מערכות ×'× ×™×" ×'×¢"מ from d-eretz.com
בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. אום אל פחם, ליד מרכז השירות. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר.

למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר.

אום אל פחם, ליד מרכז השירות. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש.

אום אל פחם, ליד מרכז השירות. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171.

ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. ×—×'רת ×
×—×'רת ×"רך ארץ ס.א. מערכות ×'× ×™×" ×'×¢"מ from d-eretz.com
בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. אום אל פחם, ליד מרכז השירות. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר.

אום אל פחם, ליד מרכז השירות.

בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. אום אל פחם, ליד מרכז השירות. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש.

אום אל פחם, ליד מרכז השירות. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה.

אום אל פחם, ליד מרכז השירות. ×—×'רת ×
×—×'רת ×"רך ארץ ס.א. מערכות ×'× ×™×" ×'×¢"מ from d-eretz.com
שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. אום אל פחם, ליד מרכז השירות. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה.

ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171.

בנוסף לדרכי הקשר השכיחים כמו מספר טלפון של הרשת וכתובת ריכזנו עבורכם גם דרכי קשר . אום אל פחם, ליד מרכז השירות. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. באקה אל גרבייה, בניין העירייה, קומת כניסה במחלקת הגביה. למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות.

דואר אום אל פחם - פלאפון, ×"שוק, אום אל-פחם - טלפון, שעות פתיח×" ועו×" ×'×"פי ×–×"×' - ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171.. ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171. שלום, אני מבין שבשנה האחרונה בוצעה החלפת מיקוד דואר ישראל. בהמשך ניתן לראות את המידע על סניף רשות הדואר באום אל פאחם, שכונת אל ביר, כולל מיקום על המפה, כתובת ושעות הפעילות. אום אל פחם, ליד מרכז השירות. למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר.

למידע נוסף אודות הסניף ושעות פתיחה, היכנסו לאתר אום אל-פחם. החל מתאריך 18/08/2021 הגעה לסניף תתאפשר רק באמצעות זימון תור מראש.

0 Response to "דואר אום אל פחם - פלאפון, השוק, אום אל-פחם - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב - ניתן לזמן תור באמצעות האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני 171."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel